Betalen
Betalen
Leveren
Klachten
Website
Bestelling plaatsen
Terug naar de klantenserviceWat als een product niet op voorraad is?
Momenteel houden wij een totale uitverkoop omdat onze vestiging in Mechelen gaat sluiten. Wanneer één of meer producten niet of onvoldoende op voorraad zijn kunnen we uw bestelling dus niet meer uitleveren. Wij nemen contact op om een eventuele deellevering of terugbetaling te regelen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Plaats alle producten die u nodig heeft in uw winkelwagentje en klik op de bestelknop.
- Geef in de volgende stap aan op welke datum en welk tijdstip u uw producten wenst te ontvangen.
- Wij maken uw bestelling klaar en zorgen ervoor dat onze transporteur op het gewenste moment langskomt. Dit gebeurt standaard met een vrachtwagen.
- Vrijwel altijd belt de transporteur een halfuur van te voren om te zeggen dat hij er bijna is. Zo weet u precies waar u aan toe bent. De levering vindt normaal gesproken plaats tussen ongeveer 07:00 en 18:00 uur.
- De transporteur lost de producten op het door u aangegeven afleveradres.*
- En dat alles kan binnen 24 uur!
* De chauffeur levert de bestelling op een, door hem te bepalen, makkelijk bereikbare en veilige plaats. Dit kan buiten zijn en daarom verzoeken wij u aanwezig te zijn bij de levering. U kunt de bestelling dan zelf op een vochtvrije plek neerzetten. Wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijke schade ten gevolge van de weersomstandigheden.